System oceny jakości obsługi EXO-QA

System oceny jakości obsługi EXO-QA

System oceny jakości obsługi klientów EXO-QA to zestaw programowo-sprzętowy przeznaczony do monitoringu jakości świadczonych usług i określania poziomu zadowolenia klientów.

Zastosowanie systemu EXO-QA pozwala oceniać jakość wykonywanej przez pracownika pracy, otrzymywać niezwłoczne powiadomienia o sytuacjach konfliktowych oraz przeprowadzać badania marketingowe.

System EXO-QA pozwala na tworzenie szablonów kwestionariuszy dowolnego formatu, co umożliwia śledzenie jakośći serwisu wg różnych paramentów.

Szczegóły systemu EXO-QA:

  • Moduł programowo-sprzętowy z możliwością integracji z systemem sterowania rejestracją elektroniczną EXO-Q
  • Jako cześć sprzętowa systemu oceny jakości może zostać użyty dowolny komputer z dotykowym
  • Prosty i przejrzysty system ocen
  • Centralizowane gromadzenie danych
  • Atrakcyjny wygląd szablonów ocen jakości

Twoja opinia jest dla nas ważna

Jesteś gotowa/y na podniesienie poziomu swojego biznesu?

Skontaktuj się z nami